اطلاعات جانبی Cyberpunk 2077
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 22 دی 1391
نویسنده : داني

پس از انتشار تریلر ، CD Project اقدام به انتشار اطلاعاتی جانبی در مورد این بازی نمود.

Cyberpunk 2077 داستان چگونگی فروپاشی قدم به قدم جامعه همراه با پیشرفت تکنولوژی را به تصویر می کشد.

تکامل بدنی که برای “خدمت به جامعه” اختراع شده بود ، مشکلات را چندین برابر کرد و همانطور که در تریلر بازی می بینیم ، منجر به جنایات و کشتار در خیابان ها شد. اختراعات جدید نیز به نوعی اعتیاد برای مردم تبدیل شدند و مشکل فقر را بزرگتر کردند.

در بازی اقشار مختلف جامعه به صورت فردی در خیابان ها در کنار یکدیگر قدم خواهند زد. افرادی که در خیابان ها بزرگ شده اند ، تلاش می کنند با نجات دادن دنیایی پر از باند های تبهکاری تقویت شده و ابر شرکت ها ، جلوه ی بهتری از خود در جامعه به نمایش بگذارند.

در این شهر که مواد ، خشونت ، فقر و محرومیت در آن حکمفرما شده ، “روانی ها دست به وحشی گری می زنند”. خیابان ها نیز پر شده اند از افرادی معتاد به ماده مخدر “رقصاننده مغز” که راهی بسیار ارزان برای دست یابی به احساسات و تحریکات یک زندگی پر هیجان است.

یک کنترل کننده می تواند “توسط یک رقصاننده مغز ، از طریق تقویت های ذهنی خاصی به طور مستقیم به سیستم عصبی مصرف کننده ی رقصاننده ی مغز متصل شود”. این کار به کنترل کننده توانایی تجربه و کنترل همه فرآیند های مغز مصرف کننده از جمله احساسات ، حرکات ماهیچه ها و تحریک های بدنی را می دهد.

برخی “رقصاننده های مغز” که توسط ابر شرکت ها تولید می شوند ، ساده اند ، برخی تأثیرات شدیدی دارند و برخی دیگر که تأثیرات عمیق تری دارند ، به صورت غیر قانونی در زیرزمین ها تولید می شوند.

به طور مثال “اتصال به مغز یک قاتل سریالی با استفاده از یک رقصاننده مغز به مشاهده شرارت های وی خلاصه نمی شود ، بلکه کنترل کننده می تواند تمامی هوس های قاتل به کشتار و خشنودی از آن را درک کند.

همچنین اکانت های کنترل کننده ها ، آن ها را از رقصاننده های مغز آنقدر دور نگه می دارد که به آن ها این نکته را یاد آوری کند که نمی توانند فرد دیگری را از زندگی باز دارند.(یعنی نمی توانند برای همیشه جای فرد دیگری زندگی کنند.)

Cyberpunk 2077 یک عنوان نقش آفرینی چند موضوعی و غیر خطی خواهد بود. گیمر ها قادر خواهند بود که به برخی مکان های طراحی شده در Cyberpunk 2020 سفر کنند.

یک محل تنها شامل یک میدان نبرد خواهد بود که به طور کامل توسط باند های خلافکار تصرف شده است و بازیکن می تواند با مراجعه به آنجا ، زندگی پس مرگ و امیدواری همراه با درماندگی را به همراه دیگران تجربه کند.

طبیعت سندباکس بازی به بازی کننده اجازه ها اجازه خواهد تا به مقدار زیادی از اسلحه ها ، تک تیرانداز ها ، مین ها ، گجت ها و بسیاری تجهیزات دیگر دسترسی داشته باشد.

تاریخ انتشار بازی احتمالاً پس از سال ۲۰۱۵ خواهد بود ، چرا که CD Project اعلام کرده است:”تاریخ مشخصی برای عرضه بازی وجود ندارد ، بازی برای سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده اما در حقیقت تاریخ انتشار بازی همان «هروقت که آماده شد» خواهد بود”.

این شرکت در ادامه آورده است:”شاید شما تعجب کنید که چرا ما انقدر زودتر از زمان عرضه از بازی رونمایی کردیم. تنها دلیل ما برای رونمایی از این عنوان ، جذب افراد توانمند و علاقه مند به صنعت بازی سازی است که می خواهند در عنوان متفاوت به همراه گروهی متفاوت به ساخت بازی بپردازند. پس اگر شما یا دوستانتان توانایی به خصوصی در زمینه بازی های رایانه ای دارید ، رزومه کاری خود را برای ما ارسال کنید تا شروع به همکاری کنیم.”

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب